Poradnia lekarska ogólna dla dzieci i dorosłych

Zapraszamy do bezpłatnego korzystania z podstawowej opieki zdrowotnej w placówkach Rekol-Med

W ramach kontraktu z Narodowym Funduszem Zdrowia oferujemy:

  • bezpłatne konsultacje lekarzy medycyny rodzinnej
  • bezpłatne konsultacje lekarza pediatry dla dzieci zdrowych i chorych
  • bezpłatne badania laboratoryjne
  • bezpłatne badania diagnostyczne
  • opieka pielęgniarki
  • opieka położnej

Aby skorzystać z bezpłatnych konsultacji i badań wystarczy wypełnić deklarację wyboru lekarza pierwszego kontaktu, pielęgniarki oraz położnej i złożyć w placówce Rekol-Med.
Druk deklaracji dostępny jest w recepcji wybranej placówki Rekol-Med.

Możemy go pobrać z zakładki Dokumenty.

Możemy również złożyć deklarację wyboru lekarza pierwszego kontaktu, pielęgniarki oraz położnej poprzez Internetowe Konto Pacjenta (IKP).

W poradniach POZ udzielane są świadczenia również w formie teleporad.

Skorzystasz z teleporady, gdy:

  1. Istnieje podejrzenie zakażenia wirusem SARS-CoV-2.
  2. Potrzebujesz recepty na leki niezbędne do kontynuacji leczenia, a lekarz ma Twoją dokumentację medyczną.
  3. Potrzebujesz zlecenia na zaopatrzenie w wyroby medyczne jako kontynuację poprzedniego zlecenia, a lekarz ma Twoją dokumentację medyczną.
  4. Potrzebujesz zaświadczenia o stanie zdrowia.
  5. Twoje dziecko, które nie ma 6 lat, korzysta z porady kontrolnej, którą lekarz ustalił podczas bezpośredniej wizyty i która nie polega na fizycznym badaniu.

Przez teleporadę uzyskasz:

  • zalecenia
  • e-zwolnienie
  • e-skierowanie
  • zlecenie na test na koronawirusa
  • e-receptę
  • sugestię bezpośredniej wizyty w przychodni lub kontaktu z pogotowiem ratunkowym (jeśli Twój stan zdrowia będzie tego wymagał).

Termin realizowania teleporady:

  • nie później niż w pierwszym dniu roboczym po dniu zgłoszenia się pacjenta do placówki – za pośrednictwem systemu teleinformatycznego, systemu łączności lub osobiście
  • w późniejszym terminie, jeśli ustalimy go w porozumieniu z pacjentem lub jego opiekunem ustawowym.

Sposób realizacji  teleporady:

  1. Przed udzieleniem teleporady następuje potwierdzenie tożsamości pacjenta. Lekarz robi to na podstawie przekazanych przez pacjenta danych lub danych wskazanych w dokumentacji medycznej czy deklaracji wyboru.
  2. Przeprowadzenie wywiadu z pacjentem oraz analiza jego dokumentacji medycznej.
  3. Udzielenie świadczenia zdrowotnego, czyli ustalenie jednostki chorobowej, oraz zlecenie właściwego postępowania medycznego.
  4. Ocena, czy teleporada jest wystarczająca, by rozwiązać problem zdrowotny pacjenta.
  5. Poinformowanie pacjenta o konieczności stacjonarnej wizyty, jeżeli problem zdrowotny uniemożliwia udzielenie świadczenia zdrowotnego w formie teleporad.
  6. Teleporada jest anulowana, jeśli pacjent nie jest dostępny w ustalonym terminie (placówka podejmuje co najmniej 3 próby kontaktu z pacjentem, w odstępie nie krótszym niż 5 minut).

Twój lekarz nie może odmówić Ci bezpośredniej wizyty, gdy:

  1. Nie wyrażasz zgody na teleporadę – Ty lub Twój opiekun ustawowy.
  2. Cierpisz na przewlekłą chorobę i nastąpiło pogorszenie lub zmieniły się objawy.
  3. Istnieje podejrzenie choroby nowotworowej.
  4. Twoje dziecko nie ma jeszcze 6 lat.
  5. Masz pierwszą wizytę u lekarza, pielęgniarki lub położnej podstawowej opieki lekarskiej, których wskazałeś w deklaracji wyboru.

Realizacja e-recepty, e-skierowania, e-zlecenia na wyroby medyczne, zlecenie badań dodatkowych następuje poprzez zgłoszenie zapotrzebowania przez pacjenta na w/w zlecenia  drogą e-mailową, telefonicznie , osobiście w formie pisemnej lub podczas osobistej wizyty u lekarza.

Pacjenci informowani są o możliwości założenia Internetowego Konta Pacjent.

Poznaj Internetowe Konto Pacjenta (IKP) — krok po kroku

Krok 1. Załóż profil zaufany – Możesz to zrobić albo przez internet, albo w urzędzie np. w urzędzie skarbowym, oddziale NFZ lub ZUS.

Krok 2. Zaloguj się – Możesz użyć profilu zaufanego i zobaczyć swoje e-recepty, upoważnić kogoś bliskiego lub wybrać lekarza.

Krok 3 . Upoważnij bliską osobę – Możesz upoważnić kogoś do wglądu w Twoje Internetowe Konto Pacjenta po to, by odbierał e-recepty i sprawdzał terminy wizyt.

Krok 4. Co zrobić z e-receptą – Nie musisz wracać z apteki do lekarza w celu poprawienia nieczytelnych wpisów lub błędów.

Krok 5. Jak znaleźć receptę – Możesz skorzystać z IKP , aby znaleźć e-receptę lub nazwę leku, który Ci przepisano.

 

Pełna treść wytycznych konsultanta krajowego w dziedzinie medycyny rodzinnej dotycząca teleporad

Pakiety medyczne</br>dla firm

Pakiety medyczne
dla firm

Pakiety dla firm w zakresie opieki zdrowotnej pracowników

Sprawdź
Opieka medyczna</br>dla całej rodziny

Opieka medyczna
dla całej rodziny

Zapraszamy do bezpłatnego korzystania z podstawowej opieki zdrowotnej w placówkach.

Sprawdź
Szczepienia <br/>COVID-19

Szczepienia
COVID-19

Program ochronnych szczepień przeciwko koronawirusowi

Sprawdź
RODO</br>Dane Osobowe

RODO
Dane Osobowe

Polityka ochrony danych osobowych REKOL-MED Sp. z o.o.

Sprawdź

Umów wizytę

NZOZ REKOL-MED (Bacha)
ul. J.S Bacha 2,
02-743 Warszawa
NZOZ REKOL-MED (Bernardyńska)
ul. Bernardyńska 3,
02-904 Warszawa
Poradnia ogólna
22 843 68 13
Poradnia specjalistyczna
22 843 68 28
Poradnia Rehabilitacyjna
22 843 64 94
NZOZ Bernardyńska
22 840 35 45

Ciasteczka

Niniejsza strona www wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka) do rozszerzenia swojej funkcjonalności. Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na ich stosowanie na swoim urządzeniu.

Menu